Pełną parą ruszyły przygotowania do Pielgrzymki Ruchu Światło-Życie 6.06.2009 do Warszawy. W związku z tym potrzebna jest każda para rąk! do pomocy w tych przygotowaniach.
Po pierwsze: każdy z nas jest wezwany do modlitwy w intencji tego dzieła!
Po drugie: każdy kto ma choć trochę chęci by pomóc proszę aby zgłosił się do poszczególnych odpowiedzialnych (szczegóły w czytaj więcej)
więcej info na http://www.pielgrzymka.oaza.pl
Pełną parą ruszyły przygotowania do Pielgrzymki Ruchu Światło-Życie 6.06.2009 do Warszawy. W związku z tym potrzebna jest każda para rąk! do pomocy w tych przygotowaniach.
Po pierwsze: każdy z nas jest wezwany do modlitwy w intencji tego dzieła!
Po drugie: każdy kto ma choć trochę chęci by pomóc proszę aby zgłosił się do odpowiednich odpowiedzialnych za poszczególne przestrzenie dotyczące pielgrzymki
1. ZESPÓŁ KOORDYNUJĄCY
1. Marek Seretny (marekseretny@warszawa.oaza.pl) główny koordynator – odpowiedzialny za koordynację działań związanych z organizacją pielgrzymki; współpraca ze wszystkimi zespołami – miasto stołeczne Warszawa, CMJP2, Kuria, COB, Ruchy i Wspólnoty Katolickie i inne organizacje jeśli zajdzie taka potrzeba.
2. Moderator Generalny Ruchu Światło-Życie – x. Adam Wodarczyk (awodarczyk@oaza.pl) ; odpowiedzialny za całość
pielgrzymki a w sposób szczególny za część modlitewną we współpracy z odpowiednimi diakoniami oraz zaproszonymi Ruchami i Wspólnotami.
2. ZESPÓŁ ODPOWIEDZIALNY ZA ORGANIZACJĘ BIURA PIELGRZYMKI
1. Ola Leszek -odpowiedzialna (aleszek@oaza.pl)
Zadania zespołu:
– wsparcie administracyjne koordynatora (Marka Seretnego)
– dyżury w biurze w określonych godzinach
– obsługa 'interesantów’
– obsługa zgłoszeń na pielgrzymkę
– bieżące sprawy organizacyjne
– dbanie o porządek biura
3. ZESPÓŁ DS. WSPÓŁPRACY Z MIASTEM
1. Dorota Tobiasz odpowiedzialna – d.tobiasz@oaza.pl
Zadania zespołu:
– współpraca z Centrum Myśli Jana Pawła II
– pisanie pism o pozwolenia do służb miejskich i urzędów (łącznie 8
instytucji)
– wysłanie lub osobiste dostarczenie tych pism i wszelkich innych
dokumentów
– ewentualne spotkania z urzędnikami w trakcie przygotowań
– przypominanie się w urzędach i służbach w przypadku zastojów
(różne tempo pracy w urzędach)
4. ZESPÓŁ ODPOWIEDZIALNY ZA PROMOCJĘ
1. Marta Dalgiewicz – odpowiedzialna – m.dalgiewicz@oaza.pl
Zadania zespołu:
– promocja wewnątrz Ruchu Światło-Życie; informacja zarówno kanałem odgórnym (przez księży moderatorów), jak i oddolnym (na stronach, forach, serwisach społecznościowych)
– promocja do innych ruchów i wspólnot
– promocja na zewnątrz do; wszystkich ludzi dobrej woli;
– kontakt z mediami
– pisanie tekstów, które można wykorzystać w promocji
– WSPÓŁPRACA Z BIUREM PRASOWYM COB, CMJP2, ARCHIDIECEZJALNYM CENTRUM
INFORMACYJNYM – stworzenie wspólnej kampanii promującej całe
wydarzenie tj 6 i 7 czerwca.
5. ZESPÓŁ Logistyczno -organizacyjny; plac Piłsudskiego i jego okolice oraz dojście do placu
1. Marek Derda odpowiedzialny – m.derda@oaza.pl
Zadania:
– we współpracy z CMJO2, które będzie budować scenę i posiada już
doświadczenie w organizacji takich imprez w Warszawie podział na
sektory na placu
– kierowanie ludzi zmierzających na plac
– dyżury na parkingach, dworcach
– przebieg marszu gwiaździstego
– przygotowanie planu rozmieszczenia i wytyczenie stanowisk (miejsc)
dla służb na i wokół placu takich jak:
– służby medyczne
– miejsca dla mediów (wozy transmisyjne itp.)
– miejsca sanitarne
– zaopatrzenie w wodę
– miejsca do postawienia namiotów handlowych
– spożywcze
– inne np. wydawnictwa religijne
Ten zespół powinien pracować wspólnie z ZESPOŁEM PORZĄDKOWYM!!!
6. ZESPÓŁ LITURGICZNY
1. x. Marcin Loretz – liturgia@pielgrzymka.oaza.pl
Zadania:
– oprawa liturgiczna Eucharystii
– merytoryczna strona liturgii
– troska o sprzęty potrzebne do liturgii
– troska o wino, komunikanty, ornaty
– „logistyka liturgiczna”
Zespół podzielił się na 3 podzespoły: merytoryczny , logistyczny i informacyjny.
7. ZESPÓŁ „TANECZNY”
1. Maciek i Małgosia Dziubeccy – odpowiedzialni – dziubeccy@oaza.pl
Zadania:
– kontakt z diakonią tańca z Gdyni
– zorganizowanie warsztatów tanecznych w Warszawie
– animacja tańca uwielbieniowego na scenie i w sektorach
8. ZESPÓŁ PORZĄDKOWY
Grzegorz Kolasiński – odpowiedzialny – g.kolasinski@oaza.pl
Zadania:
– kontakt ze służbami porządkowymi: policja, straż miejska, harcerze
(ZHP, ZHR, FSE Zawisza), służba Totus tuus.
* koordynacja tych służb i kierowanie ich współpracą
* dostarczanie na bieżąco służbom aktualnych informacji i potrzeb
dotyczących pielgrzymki
* dystrybucja wody na placu
9. ZESPÓŁ ODPOWIEDZIALNY ZA ZAPLECZE SANITARNE
Grzegorz Kolasiński – odpowiedzialny
Zadania:
– kontakt ze służbami sanitarnymi
– dopilnowanie służb sanitarnych przed pielgrzymką
– troska o zaplecze sanitarne w trakcie pielgrzymki
10. ZESPÓŁ ODPOWIEDZIALNY ZA ORGANIZACJĘ CATERINGU I INNYCH ASPEKTÓW
HANDLOWYCH
Grzegorz Kolasiński – odpowiedzialny
Zadania:
– przygotowanie „oferty posiłkowej”
– nawiązanie kontaktu z różnymi restauracjami, aby wystawiły swoją
ofertę
– nawiązanie kontaktu z wydawnictwami chrześcijańskimi,
– prasa
– ksiązki
– muzyka
– przygotowanie miejsca na placu, gdzie restauratorzy i inni
wystawcy mogliby wystawić swoje produkty
– postawienie odpowiednich namiotów (może poszukanie sponsora na te
namioty, który mógłby się przy okazji zareklamować)
– pismo o pozwolenie do miasta o otworzenie czasowego ciągu
handlowego (we współpracy z grupą ds. kontaktu z miastem)
11. ZESPÓŁ ODPOWIEDZIALNY ZA ORGANIZACJĘ NOCLEGÓW W PARAFIACH
Maciej Wójcicki – odpowiedzialny – m.wojcicki@oaza.pl
Zadania:
– przygotować „drużynę” przynajmniej jedną/dwie osoby w
parafii do współpracy z miejscowym proboszczem
– przygotować listę parafian, który mogą przyjąć pielgrzymów.
– we współpracy z Kurią ustalić ostateczne terminy
12. ZESPÓŁ ODPOWIEDZIALNY ZA PRZYGOTOWANIE PAKIETU PIELGRZYMA
—- brak odpowiedzialnego —-
Zadania:
– organizacja pakietu, który powinien się składać z torby/plecaczka, w którym będą potrzebne materiały dot. przebiegu Pielgrzymki, jakieś gadżety, np. koszulka, smycz, czapeczka z logo, butelka wody etc